4 maj 2010

*Allt och inget..

.
Okej okej, jag vet. Jag är kass.. Vi har varit alldeles för upptagna för att ens orka uppdatera. Och skulle jag uppdaterat så hade det bara blivit uppradat , idag-har-jag-inlägg. Det blir säkert också ett sånt, men då vet ni att jag fortfarande finns kvar iaf.

Vad har vi varit upptagna med då? Inte så jäkla mycket, om jag ska vara ärlig. Men tiden och dagar rusar fram ändå. Jag har bland annat roat mig med att gräva upp de där jäkla rabarberna. Eller jag skulle gräva upp rabarberna, men eftersom de har rötter som en )()(&/&%¤, jag vet inte vad. Förjävliga rötter. Hur som helst, rötthelveterna växer ju för bövelen in i grunden på huset. Jag har lirkat och grävt allt jag kunnat. Så med lite tur så kommer det inga nya i år, har vi otur så hinner dom komma till nästa. Jag har.. glömt vad ajg skulle skriva.. Tog en snabb paus mitt i meningen, en paus på 1½ timme. SÅ bra minne har jag!

Nää, imorgon ska jag fylla upp hela blombänken med ny jord och plantera ner lite fin fina blomster..

Jag tar en ny paus, tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar