5 maj 2010

*Bröllopsklänningen...

.
Äntligen! Idag plingade det på dörren och in kom ett paket till mig. Min klänning! Jaaa! Jag tassade in i sovrummet för att beundra eftersom att Larne inte får se den.
Besvikelsen startade när jag först såg färgen. Inte alls vad jag ville ha. Klänningen är superfin, men inte vad jag vill ha. Den passade undefär lika bra som en sopsäck på kroppen. Jag har alldeles för små bröst för att kunna använda den. Väldigt galet! Men jättefin.

Så nu har jag 50 dagar på mig att hitta en ny och här hemma hänger en klänning som helst ska hinnas säljas under dessa dagar..

Usch så tråkigt det kan vara ibland..

4 kommentarer:

  1. Men så nyfiken jag blir på hur den ser ut, nu vet jag ju inte vad för typ klänning du är ute efter men nog hittar du säkert en =)

    SvaraRadera
  2. :( Så trist. Vad är det för slags klänning du ska ha, om du törs beskriva utan att avslöja för mkt.

    SvaraRadera
  3. Verkligen trist med klänningen! Vi verkar ha otur du och jag! Vart beställde du klänningen från?
    Fastän jag har sillisar så satt inte min klänning allra bäst över brösten.. Men jag är glad att jag har dom iaf. Har ofta haft bekymret innan att hitta nåt som satt bra just över/kring brösten.
    Hade det gått så hade du fått låna dom på bröllopsdagen ;)
    När är bröllopet?

    SvaraRadera
  4. du får väl ta min balklänning om inte annat!

    SvaraRadera