6 maj 2010

*Klänning vs. byxor...

.
Nåja, ingen klänning att bära på mitt eget bröllop. Kankse man ska ta det som ett tecken och bära byxor istället?! Jaa, det känns bra för min del. Väldigt bra!

Sharon Osbourne bar en underbart vacker byxdress när hon och Ozzy förnyade sina löften på något jubileum (20-års) kanske. Precis så har jag alltid sagt att jag vill se ut på mitt bröllop. Tyvärr hittar jag ingen bild någonstans, men kläderna var superfina.
Kanske skulle vara smart att ha en byxdress istället för klänning, med tanke på att vi ska vara ute..

Nä, nu ska jag attackvila en stund inna det är dags att cykla iväg till jobbet. Hoppas att regnet håller sig borta bara. Men med min tur så börjar det regna ordentligt runt halv 4. Bara så att ni vet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar