28 maj 2010

*Å Jenny hon e tlööööt....

.
Konstig dag. Jag är sådär sjukligt galet trött. Klev upp, eller mera ålade upp ur sängen 7:30 imorse. Det kändes precis som att kroppen satt fast i madrassen. Huvudet ville inte alls vara med. Trött trött trött..

Vi klädde oss och hoppade på cykeln. Mitt tillstånd just då kan liknas vid berusning/lättare fylla. Detta resulterade i att jag som annars är superlaglydig i trafiken svängde genom korsningen med en bil alldeles bakom mig. Illa...

Kom hem, tog täcke och kudde och la mig på soffan. Såg halva alla älskar raymond, sen vare nattinatt igen. Inte ens när Lilja kom hem från dagis igen klockan 11 orkade jag leva igen. Hon kröp istället ner brevid mig och strök mig på armen.

Jag tvingade mig upp kl 12, upp och ut för en cigg. Nu börjar jag känna att livet sakta kommer tillbaka. Men ojoj, hur kan man vara så trött?

Dessutom har jag sovit drygt 7 timmar inatt. Det trodde jag inte, men tydligen sov jag när Larne kom runt ett tiden.

Hmm, nu ska vi strax inta lite lunch. Sen ska bis iväg och jobba kl 16.
Jag och Stina ska grilla en bit mat ikväll. Vi är båda "arbetsänkor", så vi få roa oss själva. Ja, barnen också förstås.

Lite lax att grilla, det blir bra. Sen blir det nog lite limesmör till det.. Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar