27 maj 2010

*What?!

.
Jag har just upptäckt något fruktansvärt. Hur kunde det bli såhär? Varför?
Av någon anledning när jag tittade mig i spegeln för en stund sen så tittade jag upp. Kanske kollade jag efter kusar, vad vet jag?! Men upp tittade jag och insåg att min näsa är alldeles sned!
Va!
Det syns tydligt att näsan pekar åt höger. Så nu har jag stått och försökt jämföra vilken min "bästa", eller minst hemska sida i profil är. Jag har kommit fram till att höger ser bäst ut i profil, näsan ser betydligt mindre ut från den sidan. SÅ då vet ni, ska ni ta profilkort på mig någon gång så uppskattar jag om jag får vända högra kinden mot dig... Fifan..

Hur kan jag inte upptäckt det här tidigare? Nu känns det som att en näsoperation ligger närmare i tiden än boobsen...

Usch, nu ska jag ställa mig framför spegeln igen..

1 kommentar:

  1. haha, förlåt att jag skrattar, men alltså, ser du det bara då du tittar upp?
    jag såg ingen sne näsa då vi träffades, fast det är klart du såg ju inte mitt munsår, mitt flottiga hår etc etc. Äh, så sne är den nog inte :)

    SvaraRadera