12 maj 2010

*Nöjd nu Des?

.
Jobbade natten till idag.Det var tungt, men kul. Jag tror att tiden stod näst intill stilla mellan kl 03:00 och 06:00. När jag kom hem kunde jag inte sova heller, för då var jag för pigg. Somnade vid 10-snåret och klev upp halv ett. Just nu är jag inte pigg alls. Inte det minsta..

Tisdagkvällen var egentligen menad att tillbringa med finaste fröken Li, men då åkte jag ju på att jobba. Då tänkte vi ses ikväll istället. Men ajg är som sagt galet trött och Larne ville dra iväg med en polare och öla lite. Så ja, god soon2be fru som man är så får han äran att vara bakis imorgon istället för mig. Jag är nog glad imorgon om det är fint väder. Fröken Li finns kvar och vin kan man alltid dricka.

Sitter nu och gluttar på Greys. Jag ser det varje jäkla vecka, men varje jääkla vecka så gnäller jag över vilket dåligt avsnitt det varit. Det har verkligen blivit dåligt. Men just det här avsnittet verkar rätt OK, så jag sätter punkt här... PUNKT

1 kommentar: