13 maj 2010

*Sommardag..

.
Idag tog hela familjen sovmorgon, till kl. 10. Det är svårt att beskriva med ord hur skönt det är när hon sover så länge. Vi (lillan) åt frukost och sen gick vi ut till sommaren som faktist är här idag. Dryga 20 grader på altanen, i skuggan.

Efter lite lunchgrillning med vänner så var det dags att gå över till grannpojkarna för kalas.
9 pojkar och Lilja. Det är bara att vänja sig, för så ser det ut i hennes liv just nu,massa pojkar överallt. Som tur är så kommer en liten flicka till världen i sommar. Vi längtar efter bebisen!

En massa tårta, bullar, korv och saft så var det dags för fiskdamm. Lilja har "fiskat" en gång tidigare, på valborg. Men nog visste hon vad som gällde alltid. Hon ställde sig fint i kön och pockade på Stinas uppmärksamhet och skrek - Gooodis! Haha, hon e söt hon.

Nu har jag slängt henne i säng, tänkte att hon skulle få sova en liten stund iaf. Annars blir hon inte rolig att ha och göra med ikväll. För ikväll ska vi minsann inviga kubbspelet för året. Tjohoo!

Imorogn då? Egentligen ska ju lillan på dagis, men det känns inte som att jag vill fara dit med henne. Det lär ju inte vara så mycket barn där och vi kan ju mysa på här hemma istället hela dagen. Men jag vet inte. Kanske är jag bara lat som inte ids kliva upp på morgon..

1 kommentar:

  1. haha fy FAN alltså, hoppas du inte fick en chock då du såg mig på ica, flottigt hår, fula kläder, osminkad och megastort munsår!! :P
    Ville iaf säga hej till er så ni inte tror jag är en dryg-pelle!

    SvaraRadera