17 maj 2010

*Obusig dag...

.
Idag är en slö dag. Klev upp på morgon och cyklade iväg med lillan på dagis, hämtade henne 3 timar senare och sen har jag bara legat på soffan. Jag har tillomed sovit middag! Det händer väldigt sällan. Kanske att kroppen märkte av ovädret inatt, omän jag inte var medveten om det. Men nu ska jag strax starta med middagen så ska vi hoppa upp på cykel igen och söka äventyr. Vi hade planer på att hälsa på hos Erica o Alexander. Men fröken svarar inte i telefonen, så jag gissar att hon är på skolan fortfarande.. Jag vill till en lekpark, kanske man skulle fara till badhusparken. Visst får man leka där nu eller är hela parken stängd?
Någon som vet?

1 kommentar:

  1. Jag måste också ha känt av ovädret i Piteå.. sov som en stock mellan 19 och 20. Tänk att kontakten med hemorten är så stark 110 mil bort! :)
    Hälsa yrvädret med lillknodd om du träffar henne. Och självklart har jag röstat! //D

    SvaraRadera