6 juni 2010

* Den där möhippan..

.
Oj oj oj.. NU har jag mycket att berätta för er. Möhippa igår! Jag håller fortfarande på att ta in allt som hände igår, hela dagen känns som en dimma. Inte en dimma av alkohol, utan av rus, lycka och kärlek. Jag tänker dela upp dagen i delar för er. Men jag vill först få tag på alla bilder som togs igår så ni får se. Men en sån underbar dag jag hade. Jag hade aldrig trott att mina nära och kära skulle få till en sån perfekt dag. För det var precis vad den var. Perfekt!

Tyvärr uteblev vissa utav tjejjerna pga. av olika och väldigt skäliga anledningar. Men än en gång, vilken underbar dag!

Återkommer senare och förhoppningsvis med bilder =)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra att du tyckte om DIN dag, vi hade jätte roligt vi med.
    Kram

    SvaraRadera