10 juni 2010

*Vad är en bal på stat..?

.
Jag har ännu inte fått några bilder från möhippan, så jag väntar med att berätta om den tills jag kan visa er.

Den här veckan har varit stressig, jag längtar till lugn och ro. Finaste syster var på bal igår och tar studenten imorgon. Det är mycket som ska fixas och ordnas.  Fröken Ida satt som en prinsessa och blev ompysslad här hela dagen igår. Det var jobbigt och det var stressigt. Men helt klart värt det. Mamma hade gjort ett superjobb med klänningen och när jag bråkat färdigt med lösögonfransar, lösnaglar,locktång och klämmor så såg hon ut som en miljon kronor! (FAST MYCKET MYCKET MER).


Snodde bilden från mamma, jag ska tömma min kamera snart jag också..

Nu ska jag strax göra klart plakatet till studenten så är stressen över. Pjuh!
Nää, vänta nu.. Jag måste ju ha något fint på mig.. Lilja har såklart klänningar att välja mellan, men vad har jag? Hmm, måste gå igenom mina alternativ.


Nä, nu ska jag hänga lite tvätt. Det du mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar