14 juni 2010

*Kaos..

.
Kaos, ungefär. I mitt lilla huvud snurrar maträtter, servetter, musik och kläder. I en enda röra. Kaos. Men jag hoppas att allt ska bli klart nu i veckan. Det ska planeras in i minsta detalj. Jag ska göra ett timme för timme schema för fredagen. Kan ni förstå, jag gifter mig om 11 dagar?!
Hohooo..

Bröllopsresa bokad och betald. Cypern en vecka. Sweet!

Nu sk ajag ta upp lillan som sitter i sin säng och väntar på mig =)
 Ska smyga med kameran också, sen LOVAR jag att bildbomba er ikväll!!

3 kommentarer:

  1. shit! 11 dagar, så spännande - förstår att det snurrar i skallen på dig!

    SvaraRadera
  2. Åååå, snart ska du stå Brud ;)
    Sååå kul för dig (och Er givetvis)!

    Tänkte även meddela Fröken J att jag är i staden. Ni kanske har tid och lust att ses över en kopp kaffe :)

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Javisst,kul att man kan reta upp nån iaf =)

    SvaraRadera