14 juni 2010

*Sårriiiii!

.
OK, jag vet att jag LOVADE bilder. Men nu är det så att jag inte hittar sladden till minneskortsläsaren. Jag måste fråga lilla fröken imorgon. Hon har oftast grym kontroll på var allting är. Jag undrar vem hon ärvt den egenskapen av..?!

Men jag kan ju berätta, eller jag vet ionte om jag redan har gjort, att jag har hittat mig en klänning. Enkel, fin, söt och alldeles perfekt längd. OCH billig. Det kan ju liksom inte bli bättre! Nu är det kläder till Larne som ska fixas. Vi/han har inte bestämt än vad han ska ha på sig. För mig får han gärna bara ha jamasbysserna på sig, det är så han är som snyggast. Jag har svårt att greppa att jag fortfarande efter 6 år kan tappa andan när jag tittar på honom, min (snart) man. Han är så otroligt vacker och snygg. Han är snäll och han har sunda värderingar om livet. Han älskar mig för den lilla kuf jag är. Jag älskar honom för den kuf han är.

Plittinuttnutt!

På tal om filmjölk... typ.. Imorgon ska Lilja äntligen få sand i sin sandlåda. Åhh, vad roligt. Fastän hon har det kul med att gräva i mina rabatter, så tror jag att hon uppskattar mer att få gräva utan att jag skäller på henne. Ja, det blir bra!
Idag har vi rensat skotergaraget och varit på tippen. INTE en dag för tidigt. Så jäkla nice att bli av med allt skrot och alla säckar med rabarber och jord. Nu är det fint där ute. Jag har städat upp på altanen och fallgraven där den nakna gubben stått pryds nu av fint gräs. Det börjar se ut som ett hem, inte som en skrotupplaga.

Oooo, jag måste boka klipptid! Komihåg!komihåg! komihåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar