20 juni 2010

*Den där planeringen..

.
Om 5 dagar står jag brud...
Alla frågar hela tiden om jag är nervös. Nej, det är jag inte. Jag har nog inte vett att vara det antar jag. Men då och då, några sekunder varje dag så slår hjärtat några extra slag och fjärilarna fladdrar i magen. Men sen går det om lika fort som det kom.

Idag ska vi sätta upp partytältet så vi hinner få det på plats och kan börja dona iordning bord och sånt under veckan. Det blir bra. DÅ kanske jag blir nervös, när jag verkligen kan SE att det börjar närma sig.

Klänning till mig - CHECK!
Klänning till Lilja - CHECK!
Klänn.. Nej, Kläder till Larne - CHECK!
Ringar - CHECK!
Tält och bord och bänkar - CHECK!
Matlista - CHECK!
Beställning på glasbanken - CHECK!
Ölkyl - CHECK!
Dekorationer - CHECK! (Tror jag allt är klart)
Tårta - CHECK!

Då är det nog bara blommor kvar. Jo, just det. Vi ska väl prata ihop oss med vigselförättaren också antar jag. Och musik måste fixas. Tänkt att det ska vara så svårt att hitta musik som passar de flesta..

Det största problemet är Lilja. Vi vet inte vad vi ska göra av henne under kvällen/natten. Det lutar åt att hon får sova här hemma. Men hur spännande är det när hon har sitt rum utmed toan. Jag kommer ha svårt att slappna av om hon ligger hemm aoch sover. Jag har en backup plan, ska kolla det idag.. Nu kanske rent utav.. Japp, ska slå en pling medans jag röker.

Återkommer..

1 kommentar:

  1. Men sååå himla spännande.... =)
    Håller tummarna att det ska lösa sig med lilja för ja de blir nog lite jobbigt...ni ska ju kunna slappna av.
    Kram

    SvaraRadera