19 juni 2010

*Gaaaaalen..

.
Vissa dagar är bara en dag för mycket. I det här fallet är det två dagar.
Jag håller på att få ett ordentligt psykbryt här hemma. Det är nära att jag ställer ut Lilja på gården, ute i regnet. Bara det blir lugn och ro..

-Mamma! DEN!
-Mamma!!!
-Pappa?!
-Mamma, däääär!
-Den Den DEN!
MAMMMAAA!!!!

Den den, vill ha  vill ha, låtsasgrin, slänga ett glas i golvet, kastar tuttarna i ansiktet på mig, ropar på pappa, frågar efter mormor, låtsasgrin, MAMMMAAAA!!!, skrik, grin, slå, kasta, vill ha... osv osv..


Jag blir galen!

Det är en sån där dag då hade jag varit svagare hade hon ätit hur mycket godis, glass och saft som helst. Nu är jag inte så svag att jag ger mig i första taget. Efter två dagars gnäll och skrik så har jag gett henne en liitn skål med chips.
Ljuuuva tystnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar