21 juni 2010

*En snabbis...

.
Klev upp klockan 6 för att jobba. Jobbat hela dagen och sen hem för att försöka städa samtidigt som lillan upptäckt att grannen köpt en studsmatta.. Lätt ens?!

-Mamma! Lilja hoppa! Mamma! SE!
-MAMMA! Hoppar! *asgarv* Åååååå hopp!
-Pappa, seeeee!

-Jaaja, vi ser att du hoppar.. =)

-MAMMA! HOPPA!

Hmm, nåja. Nu har lillebror någonstans att sova också. Imorgon blire en snabbstäd lite här o där, sen iväg och jobba till klockan 21. Åh, vad trött jag kommer att vara. Men jag funderar på att ta med mig klänningen på jobbet och "sy" fast underklänningen på min lunchrast.
När tiden är knapp måste man ju vara effektiv!

Nä, nu ska vi slänga oss och dö lite i sängen. Jag börjar längta som tusan till på fredag. Men jag l'ngtar ännu mer till torsdag, för då kommer en del av familjen från falkenberg hit. Tjohooo!

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar