22 juni 2010

*Morgontrötta flickor..

.
Liljan är supertrött. Hon sov ganska länge idag, typ halv 9 tror jag. Men senaste halvtimmen har on bara legat i soffan och gosat och suckat. Nu har hon tagit snutten och lagt sig på golvet framför tv:n med en kloss i handen. Klockan 11 ska vi iväg på dagis, sen blir det jpbb för min del.
Stackars flicka, hur ska jag hålla henne vaken fram till dagis? Ujja.

Jag är också trött för övrigt. Megatrött. Varför vet jag inte, men jag är sjukt trött. Ändå har jag sovit mycket bra och många timmar. Det kanske är lite stress som gör sig påmind. Eller så är det för att jag inte druckit kaffe än=)

1 kommentar:

  1. jag är också inne i en sjukt trött period just nu! kunde jag skulle jag nog sova bort hela dagarna, när jonna kommer in och väcker mig kl 7 är jag mer död än levande, jag är så trött att jag somnar medans jag äter frukost nu..vad är de för fel? vädret kanske...när blir bröllopet föresten då? fredag el lördag?
    om ni kan är ni så välkommna på Jonnas kalas på söndag kl 14!

    //Ingela och jonna

    SvaraRadera