22 juni 2010

*Oh, happy day..!

.
En bra dag har det varit idag. Jag lyckades klämma in lite snabbshopping mellan dagislämning och jobb. Cykelturen till arbetet tog superfort, så jag hann med en kopp kaffe och en blås i solen med Lena i telefonen innan jag startade. Dagen har varit lugn och skön, vi har tillomed hunnit sitta och se en film med gästerna. Före detta fruars klubb, en passande film nu kanske? Så nu vet jag hur jag ska gå till väga om dagen skulle komma att jag och bis går skillda vägar..

Jag har suttit hela dagen och svurit och mojjat med våra scheman för att försöka få ihop en dagisschema för lillan under sommaren. Jag vill att hon ska få så lite tid där som möjligt.Hon ska ju vara på jourdagis eftersom hennes är stängt. Jag har vekligen haft ångest. Jag vill inte ha henne där. Men då stryker underbara älskade in, som den prins han är. och löser situationen så Lilja inte alls behöver vara på dagis! Inte en endaste dag!

Kan hända att det felar på en , max 2  dagar. Men det går alltid att lösa. Så nu är jag glad, gladare och gladast! Jag övervägar om man skulle ge hjärtat en välförtjänt belöning...

2 kommentarer:

  1. Annars har hon ju moster! <3

    SvaraRadera
  2. Jag veet =) Jag satt vid datorn och funderade varför pastan hängde ner efter skåparna,och där hittade jag Norah =)

    Men alltså,2 ynka dagar kvar!?Jag tyckte det var nyss jag hittade din mystiska räknare här på bloggen som då visade hela 90 dagar!Gud vad tiden har gått fort!Om vi inte hörs innan bröllopet får jag säga stort grattis och lycka till!Hoppas eran dag blir sådär underbar som i sagorna! =)

    SvaraRadera