24 juni 2010

*Sista dagen som Öberg...

.
Jag har inte så mycket att säga förutom att imorgon smäller det! Satt inatt och skrev klart bröllops"löftena".
Det blev sent igår och tidigt idag.
As we speak, eller jag skriver, är svärisarna på väg till kallax. Larne är också på väg dit, fast i bil.
Jag ska ner på stan och spraysola. Jag är lite nervös, har aldrig gjort det förr och är rädd för att se ut som en morot..

Resten av dagen är stress stresss stress. Så hör ni inte av mig  mer idag, så lär ni inte höra nåt av mig förän jag heter Jenny Maria Sommansson!

Adieu!

5 kommentarer:

  1. stort lycka till och grattis i förskott!! kram :) :) :)

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till och GRATTIS till er båda! Hoppas eran dag blir alldeles, alldeles underbar! :D Kram Anna & Micke.

    SvaraRadera
  3. Grattis Jenny! Hoppas ni ska få en fin ceremoni å ett underbart liv tillsammans som man och hustru! :)

    FÖR LARNE OCH HANS SÖTA FRUGA
    VILL VI DENNA DAG DJUPT BUGA
    MÅ ER LYCKAS BAROMETER
    ALLTID UPP PÅ VACKERT STÅ
    OCH ER KÄRLEKSTERMOMETER
    ALDRIG UNDER NOLLPUNKT GÅ!

    Hjärtliga Lyckönskningar från Christoph Elias och mig!

    /Bibbi

    SvaraRadera
  4. Jamen jävlar i min lilla låda! :) Gratulerar! :)

    SvaraRadera