5 juli 2010

*Fröken Vääs...

.
Liljan är superhes. Om jag ska vara riktigt ärlig så är hon mer än hes. Hon har tappat rösten totalt. Annars är hon pigg och glad och utan feber. Men det hon säger låter som en rosslig viskning. Man skulle kunna tro att hon varit på festival eller nåt.

Jag kom hem från jobbet runt 5 och mannen for på sitt kvart i 6. Hujjedamig så spännande dag! Men ändå lite kul, Lilja kom springande och "skrek" av lycka när jag kom hem. fast'n jag inte hörde något så förstod jag att hon var glad.

Nu ska jag snabb plocka undan i köket, sn ska jag slänga mig på soffan. För, fifan, vad jag e trött. Som vanligt höll jag på att somna vid 18-tiden. Men det innebär inte att jag somnar bra ikväll, NOOOO! För då har jag blivit pigg igen..

GÄÄÄÄSP!
Jag ska försöka orka med att lägga in en film så ni får höra fröken Vääs. OM jag ids ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar