10 juli 2010

*Kärleken..

.
Lagomt stressig och rolig dag på jobbet. Men jag är helt slut!
Hade hoppats på att få avsluta dagen med ett glas vin och skitsnack med grannen, men hon hade sitt kul igår och ville inte alls leka. Nåja, jag klarar mig nog bra ändå. Bättre faktiskt. Med tanke på hur trött jag är så skulle jag nog ha somnat innan glaset var slut.

Ikväll när Lilja ätit välling så kom hon med flarran till mig.
-Mamma, sluuut!
Jag gick ett varv runt huset för att jaga lite tuttar som låg utspralade runt hela huset. Då har hon hunnit krypa ner i sängen och väntade. Jag gav henne alla 4 nappar.
-Hejdå mamma! Hejdååå..
-Jajja, natt natt gumman. Får mamma en puss iaf?
-SMACK! Hejdåå mamma!

Sen var den nattningen klar. Hon är så söt min lilla snurpa! Tänk att hon blivit så stor och så duktig. Min lilla lilla bebis..
Oj, nu saknar jag henne. Såhär på kvällarna kan jag sakna henne något så fruktansvärt. Jag vill att hon ska sitta med mig i soffan och mysa. Jag vill stryka henne mjuka armar och tvinna henne korta tunna hår mellan mina fingrar. Min älskade skatt..

Nu måste jag nog gå in och pussa på henne innan jag lägger mig i sängen och ser film.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar