20 aug. 2010

*Sexsexsexsexsex...

.
Godmorgon/förmiddag..

Har ni sovit gott? Orgasmerat?
Tydligen så gillade ni mitt förra inlägg. Vad beror det på?
Skrivs det för lite om sex överallt? Det tror jag knappast.
Var det ordet orgasm som lockade alla läsare? Njaa, det är ju inget nytt ord precis.
Eller var det helt enkelt så att det var för att just jag skrev det inlägget? Hmm, jag är ju inte känd för att vara pryd precis.
Så jag tar för givet att ni heöt enkelt är som flugor på e n sockerbit när det kommer till sex. Vi, människor har en tendens att dras till skrifter som handlar om just sex. Varför har jag ingen aning om, vi lever ju ändå på 2000.talet och det är inte längre mycket som är tabu. Men men..

Så jag tänkte fortsätta på ämnet och berätta om våran shopping tur igår.
 Igår inhandlades lite blåbärsmuffins, cola, bubbelgum och fanta till våran smekresa. Ja, alltså kondomer. 10 st för 70 kronor kan tyckas dyrt. Men de här är inte de vanliga som man oftast köper på ica, coop eller apoteket. Ni vet där äckliga som luktar som en hel däckfabrik. Exs, tror jag märket var. Det är Englands (tror jag) svar på våra rfsl. De ska inte lukta gummi, hur bra är inte det då? Det kan omöjligt finnas något osexigare än gummidoften som hänger sig kvar en vecka. Sen att vi köpte några med blåbärsmuffinssmak, njaa, det får vi väl se hur det går. Jag är rätt nyfiken på bubbelgum, men vem vill att det ska lukta Jenka från pillevinken egentligen? Haha, nåja, man ska ha roligt och med de här kondomerna kommer det helt säkert lockas fram både ett och annat skratt!

Kondomerna har vi köpt på Lustgården här i Piteå. Annars går det att köpa bla här.

Nu ska jag kamma ner burret på huvvet, sen ska jag försöka få tag på mamma..

Över och ut!

1 kommentar: