18 sep. 2010

*Den magiska bakfyllan..

.
Var på party igår. Tänkte dricka upp bagen med vin jag hade. Det var inte alls mycket.
Det blev fest efter festen och en cykeltur ner på Kalles 20 min innan stängning, sen hem o sova.
Vinet drack jag inte riktigt upp, men nästan en hel öl på krogen blev det.

Imorse ville jag inte vakna, jag kunde inte. Fick inte upp kroppen från sängen, ögonen vägrade öppnas och jag var näst intill död. Halv 12 masade jag mig ur och mådde totalt pyton. Jag som aldrig blir bakis tyckte det var oerhöt olustigt.
När vi satt och åt lunch, jag fick i mig 2 tuggor plätta, så gick det plötsligt om. Jättekonstigt, illamående var borta, men tröttheten finns fortfarande kvar.

När jag gick på toa så fick jag svaret. Den efterlängtade mensen hade anlänt. Därav den fulla kvällen utan allt för mycket att dricka och den hemska morgonen.

Nu känner jag mig så gott som ny. Fortfarande trött, inte det minsta sugen på alkohol men helt ok. Nu återstår bara att äcklas av allt blod. Så det ska jag nog göra liggandes i soffan med Lilja idag.
Vi ska försöka dra oss några hus ner på gatan för att närvara lite på taklagsfest och se hur fint allt blivit där.

Om någon känner för att ligga soffan och slöa tv ikväll så tar jag gärna emot sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar