17 sep. 2010

*Tidsfördriv..

.
Jag stal en lista från Malla. Jag orkar inte skriva något annat just nu. Måste vila!
Det hela går ut på att öppna telefonboken i mobben och svara på följande frågor.
Så jag tar fram mina nya fina vivaz och börjar...

Har du kysst nummer 7?  - Bela, Nope inte det! Inte vad jag kommer ihåg iaf!
Brukar du hänga med nummer 19? - Erica, Inte nu längre, tyvär! Vet inte varför..
Gillar du nummer 26? - Geni, systeryster. Såklart jag gillar henne!
Är 15 din bästis? - Nä, det vill jag inte påstå. Vet inte varför jag har hennes nr..
Älskar du nr 10? - Carolin, men jag vet inte vilken Carro. Haha..
Är nr 20 bra? - Gamla bonusmamma Eva. Javisst, hon e väldigt bra!
Har du träffat nr 9 i veckan? - Faster Carola, nepp. Det var aaaldeles för länge sen sist..
Har nr 16 gått i samma klass som du? - Erik, bonuspappa. Nej, vi gick inte i samma klass =)
Vet du om nr 31 har ett förhållande? - Ida. Japp, sambo, barn, volvo och vovve.. Hela köret!

Jahapp, det där var ju väl spenderade 15 min, med rökpaus.. NOT!  Nåja, jag har kommit fram till att jag behöver rensa telefonboken iaf!

Nu, vila..

1 kommentar: