22 sep. 2010

*Grown ups..

Jag och maken såg filmen Grown ups för någon dag sen. Vilken jäkla film! Kan hända att det bara är våran dåliga humor, men sjukt bra film! Den är rolig, romantisk, tragisk, rolig och rolig. Sist jag skrattade så av en film var första gången jag såg I love you man. Min favorit komedi, men jag vet inte. Grown ups tar kanske priset ändå!
Larne skrattade så jag var rädd att han skulle svimma av brist på syre. Tårarna sprutade för honom och jag skrattade lika mycket åt honom som åt filmen.

Det var en fin kväll. En sån där kväll då jag verkligen kommer ihåg vissa anledningar till varför jag valt att leva mitt liv med den här killen. Hans dåliga/bra humor, hans underbara skratt och det otroligt vackra rynkorna runt ögonen som ökar i antal under en sån här film.

Ni måste verkligen se den och tycker ni om den måste ni också se I love you man.
Varning för kramp i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar