23 sep. 2010

*Jobb, jobb o kallt som fan!

.
Igår la vi oss tidigt. Närmare bestämt redan 20 minuter över 21. Det var skönt. Dock såg jag världens kanske längsta (såklart inte) film så jag släckte ändå inte förän 23 ungefär. Men det hjälpte, jag var inte alls lika trött som vanligt när jag skulle upp. I vanliga fall så tvingar jag mig upp ur sängen06:10. Men imorse klev jag upp, utan större ansträngning kl 05:45. Jag var på jobbet en kvart tidigare än vanligt och jag kunde cykla i sakta mak dit. Myycket skönt!

Det blev bara att jobba ett par timmar efter som jag åkte på att jobba natten också. Så klockan 21 så sitter jag på jobbet igen. Det blir iaf bra med jobbtimmar den här veckan.

I detta hus är det kallt.Idag åker elementen på, jag är inte gjord för att leva utan kamin/öppen spis. Så om någon vänlig själ vill ge mig en så mottages den mer än gärna. Jag fryser och är ständigt kall. Nu kommer jag att vara på dåligt humör tills värmen kommer tillbaka. Jag hatar att frysa.
Jag hatar att frysa inomhus speciellt. När man MÅSTE ha långfjarsingar för att kunna sitta i soffan + en tjok filt. Då 'r det inte läge att vara på gott humör..
Nu ska jag krypa ner under duntäcket och få upp värmen lite lagom tills jag ska ut i kylan och cykla igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar