25 sep. 2010

*Lets go party!

.
Det blev en fantastiskt rolig surströmmingsfest igår med jobbgänget! Jag blir ofta så imponerad att man kan ha så kul med folk i så olika åldrar. Det är väl härligt!
Kvällen avslutades med Des på challenge, lite öl och massa surr, lite fyllemat utan fylla oc sen hem till sängen.

Idag blir det party på riktigt. Lilja sover nu, ja Larne också för den delen. Han snarkar här breve..
Men hur som.. Lilja åker till mamma och vi ska gära stan osäker. Först ska grabbarna iväg till Lule på hockey. Jag får snällt vara hemma all by myself och poppa min egen musik, sminka och göra håret medans jag ska dricka bacardi raz/sprite. Jaa, vad gott!
Sen hoppas jag att jag inte blir bortglömd av bpysen utan att jag faktist får hänge med ut på stan. Alla kogar har öppet ikväll ju. Varför? Ingen aning, men jag hoppas att det är bra med folk på valdino, för där har jag inte varit på jättelänge. Sjöbodan har ju hålligång i form av bazooka boys tror ja gminsann.

B Boys spelade på stat 28 februari -08. Det minns jag så väl, för det var första kicken som Lilja gjorde i magen. Sedan så dansade hon runt varenda gång vi lyssnade på dom. Jag minns i slutet av graviditeten var jag tvungen att gå därifrån, för hon sparkade så våldsamt att jag trodde hon var på väg ut, genom bukväggen.

Bazooka boys kommer alltid betyda något speciellt =)

Men men, nu ska jag hänga lite tvätt och sen gå över och se om grannfrun är hemma.

Jag o des hade vissa väldigt intressanta samtal igår. Mer om det sen, men jäklar vad gammal jag börjar bli alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar