15 sep. 2010

*Mys, golv och mobbe..

.
Jag lyckades ragga mig en dejt idag. Japp, mycket trevligt. Jag och Lilja har varit på lek/kaffe dejt hos några kompisar. Det blev en snabb titt då båda flickorna var trötta. Lilja somnade i min famn i soffan. Det var längesen kan jag lova. Det är verkligen sååå mysigt! Så vi satt och mös en stund innan jag la ner henne isin säng.

Jag har provat att lägga in golv i skrubben, men med väldigt ojämna betongväggar så gav jag upp. Vi får köra på Larnes idé om plastgolv istället! Det blir bra det!

Nu ahr jag lyckats lokalisera min nya telefon. Den ligger på ica och bara väntar på mmig, men ingen avi har jag fått. Men nu har jag kollinummret, så jag ska ner och se om det bra ändå. Det bör det göra.
Väntar bara på att lillans ska vakna. Sen blir det leka hela kvällen.

Imorgon ska jag jobba. Det ska bli så jäkla kul! Hoppas att förkylningen vill hålla sig på avstånd bara.
Ooo, det påminner mig, jag måste fixa lampa till cykeln. Jag vägrar ju cykla hem halv 10 utan lyse ju.. Bäcksvart ute!

Host host och snor snor.. Skitkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar