28 sep. 2010

*Snuskanmälan..

.
När tiden går sakta och jag är uttråkad brukar jag spela på king.com. Bra och roliga spel! Igår spelade jag fia med en kille som efter ungefär 2 sekunder kom in på ämnet sex när vi pratade. Fastän jag visade att jag inte var intresserad av ett sådant samtal så fortsatte han och jag ignorerade.
Han tyckte jag var tråkig och jag förklarade igen att jag inte var intresserad och att jag hoppas att är försiktig med vem han pratar med. Vad jag menar är att det finns säkerligen många yngre som ljuger om sin ålder och då tycker en kille som han att det är ok att prata snusk.

Det hela slutade med att han bad mig dra... och lämnade spelet.

Jag funderade över saken en stund och till sist så skickde jag en anmälan till supporten. Bara för att de ska hålla ett öga på killen.Han kan vara helt oskyldig, men det finns också en risk att han går för långt och säger fel saker till fel människor.

Jag menar, det finns väl speciella sidor för sånt. Det behöver man inte ta på en spel sida över ett parti fia med knuff! Hur sexigt är det?

Idag fick jag svar där dom tackade så mycket och att dom "vidtagit åtgärder". Jag antar att dom har kollat lite på hans spel och varnat honom..
Undrar om han förstår att det är jag?
Nu ska jag logga in och se efter om man fått något hotfullt i inkorgen =)

2 kommentarer: