8 okt. 2010

*Freeeedag!

.
Jobba gick bra inatt, om'n jag var lite trött efter att ha sovit dåligt under dagen innan. Idaghar jag varit ute på Humlan och fikat med mamma och den yngre systern. Supermysigt och trevligt ställe. Jag tycker alla ska fika där!

Nu sitter jag och Lilja och väntar på att middagen ska bli klar. Fläskfille med potgratäng och min älskade pepparsås. Det kan inte bli bättre. Jag tror tamejtusan att det blir et glas vin också.. eller två.. det kan även slinka ner tre..

Lusmedel inköpt nu ifall att Lilja skulle åka på skiten. Jag hoppas inte, men nu är vi förberedd! På mig kliar det konstant hela tiden sen jag fick veta det. Nu har Lukas (syrrans hund) åkt på ohyra, så så kliar det lite extra också..

Fifan, jag bloggar, barnet leker och maken lagar mat. Men nu  tycker han att jag ska städa istället! VA?! Hur fräckt är det då? Är inte jag för fin för att städa?

1 kommentar:

  1. jamen inte kan du hålla på att städa! usch! :)

    SvaraRadera