12 okt. 2010

*Lever den?

.
Vi fick tillbaka datorn efter en vecka borta. En dag! Så länge höll skiten.. Efter två dagars mojjande och mekande har vi till slut fått den att fungera, hoppas jag! Än så länge går det bra.

Däremot har jag inte hunnit lägga in bilder från våran utflykt till storforsen. Jag ska försöka imorgon.
Så svärmor, snart har du nya bilder att hänga upp på jobbet =)

Jag nyser, hostar och mår allmänt hängigt. Det värker i hela andningspaketet. Det är ju liite synd om mig..
Nu ska jag alldeles strax packa ihop mig för att dra iväg på jobbet. Slutar kl 7 imorgonbitti. Lilja ska alltså sova middag på dagis, det blir spännande att se hur det går. Sova ute i vagn är juinte hennes starka sida. Hon sover alltid 3 timmar inne, och hon behöver verkligen varenda minut. Men i vagn så brukar hon sova knappa timmen..
Fröknarna ringer mig när hon vaknat,. så jag vet ju inte hur länge jag får sova imorgon.
Larne slutar klockan 17, då blir det byte i liljapassningen. Larne får va med henne och jag går och lägger mig igen eftersom 2 nätter till väntar på jobbet.

Nåja, vi ses väl på fredag då älskling!

*host*host*host*

Cocilianan och alvedonen är mina vänner i dagarna tre nu. Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar