28 okt. 2010

*Operation..

.
Ja nu jäklar ska det bli av! Jag har laddat och laddat i huuur länge som helst. Jag behöver verkligen det här, jag måste! Det går bara inte att leva såhär längre.

Nu ska jag bara först ut och röka. Sen sätter Operation "Renovera Jenny" igång!
 Håret måste få sig lite ny färg. Bryn ska plockas. Fötter ska filas. Det ska rakas både till höger o vänster och ansiktet ska få sig en ordentlig genomgång. Naglarna ska poleras, filas, formas om och målas.

Oj. Nu när jag skriver det så förstår jag varför jag skjutit fram det så länge. Det är ju massor som ska göras och jag är lat. Som alltid! Men man måste ju börjas någonstans. Så jag börjar med håret och brynen..

Adios!

1 kommentar:

  1. Ohh,avis att du börjat!
    Jag behöver en totaljävlarenovering då mina ögonbryn visst hunnit växa igen på bara 4 dagar,in hud skiftar i lila och mitt hår är flottigt!Hoppas på en piggare dag imorgon så jag kan göra allt detta samt ta på mig några andra kläder =) Tur att man inte kan känna lukt genom datorer,haha!

    SvaraRadera