2 okt. 2010

*Potatisplockning..

.atis
Hos mamma. Men bäst av allt: en dator i närheten.. !

Jag och Lilja är på väg ut och ska vara duktiga i potatislandet. Lönen för att hjälpa till var just potatis, och det är ju aldrig fel att ha hemma. Så man får väl göra en ansträngning.

Jag hade 256 olästa inlägg på bloglovin. Jag struntade i att läsa och hoppas ni inte skrivit något banbrytande superviktigtspännande. Jag är ledsen att jag missade det ispfall. Men jag orkar vrkligen inte gå igenom alla. Speciellt inte på den här segdatorn.
Förhoppningsvis får vi tillbaka våran dator på måndag, då fortsätter livet som vanligt. Då kan jag sätta mig ner och svara på era kommentarer.

Nu är det bara att hoppa i kläderna och bege sig ut. Jag ska försöka hinna med ett ordentigt inlägg om kanske något viktigt, eller inte, lite senare..

Oj, dotter genom dörren.. HÖRES!

1 kommentar: