14 nov. 2010

*Farsans dag..!

.
Alla pappors dag!
Jag o Lilja tänkte gå ner på stan och inhandla ett par kallingar eller en slips eller så till pappan i huset, men termometern visade otroligt många minusgrader så vi struntade i det.
Istället Skrev vi ett litet brev och ritade teckning till honom som han skulle läsa när han klev upp.



Fint, eller hur?!

Tanken var att jag o lillan skulle fara till min pappa och kramas så att Liljas pappa skulle få sova hur länge han ville ha det lugnt och skönt.
Larne klev upp medan vi höll på att rita o skriva...
Men vi fo iväg iaf. Syster/moster kom och hämtade oss i sin stooora-enligt Lilja-bil.
Den lilla var lycklig!



Hos pappa/morfar fikade Lilja tårta, bullar, kaka, 2 siner (mandariner) och en glass. När det var dags att åka ville hon inte alls hem. Men hem kom vi och lillan la sig för att vila. Efter hon vaknade så blev så lycklig att hon stod och hoppade i hallen, tjöt av glädje och sprang några varv runt inne i huset.
Då kanske ni undrar varför? Jo, för att vi skulle på coop och handla!
Knasig tjej det där!


Nu spelar jag o stora älsklingen tv-spel. Kinect! Såklart! Just för tillfället spelar larne pingis, svetten flyger snart genom rummet.

Och du Monki!!  Zumba skulle släppas på det här spelet =) Perfekt ju!
Nä, om man skulle ta och spöa maken i lite sportspel.. Hahaha..



2 kommentarer:

  1. Ja vad säger man?Hon är så råpuckad att jag finner inga ord,och jag kan lova dig att det skulle nog inte bli ett lugnt och sansat samtal.Kanske från min sida men inte från hennes.Hon VILL ha konflikter och har alltid velat ha det.Så det bästa jag kan göra är att ventilera mina känslor i min lösenordsskyddade blogg.Men då duger det visst inte heller.Då är man feg helt plötsligt.Så du ser,vad man än gör så är det inte bra =)

    Nej jag förstår också att det är bara ett hittepå,men det svider som fan att läsa något sådant!Visst att dom klankar ner på mig,men dra inte in Ante i det hela!Och jag hoppas att om någon hör något sånt rykte säger det till mig direkt.Jag tror inte jag hade ungått det i denna stad om fallet var så.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nej jag har ingen aning om vem som kan ha skrivit denna kommentar.Men hon kan godkänna den men inga andra som jag vet andra har skrivit.Och visst har hon sett den,hon måste ju godkänna dem innan hon godkänner.Jag tycker bara det är fult gjort oavsett vem som har skrivit det så är det hon som publicerat.

    SvaraRadera