16 nov. 2010

*400...

.
Jag tänkte viga detta inlägg till något alldeles speciellt. Till något minnesvärt, eftertänksamt eller otroligt skojsigt.
Detta är nämligen inlägg nr 400 på denna blogg. Det tyckte jag var värt något häftigt.
Men sanningen är den att jag är sjukt less på bloggen. Vissa dagar, väldigt sällan är det kul. Men numera verkar jag skriva endast för mig själv. Av de där 40 som läser varje dag vet jag ungefär vem 8 är.

Nää, det blir inget firande på bloggen idag..


Och nej, det här är inget hot om att sluta blogga så att ni ska kommentera. Det är bara jag som lägger fram fakta..

2 kommentarer:

  1. ja men de är som i min blogg, ja har ca 70 läsare men vet vilka 10 (max) är, man får ju sällan å aldrig ens kommentarer nu för tiden heller....känns gode tråkigt faktiskt :S

    //ingela och jonna

    SvaraRadera
  2. Jag har prenumererat på din blogg lääänge också ;)

    SvaraRadera