22 nov. 2010

*Kära tomten..

.
Eftersom det snart är jul och jag har varit väldigt snäll under året så vill jag ge dig min önskelista.
Mamma och pappa önskar mig hjälp att färdigställa mitt nya rum, helst innan julstöket börjar. Med andra ord redan förra helgen..

Mina egna önskningar är:

*En käpphäst

*En börs med dragkedja på myntfacket. Jag har så mycket slantar och behöver någonstans att förvara dem när jag ska på elefantaffären och shoppa!

*En stiga snowracer. Jag har hittat en superhäftig en. Visar bild nedan.

*En snöför. Jag tror det heter så, en sån där man skottar snön framför sig.

*En vanlig pulka skulle också vara kul eftersom bebispulkan blivit för liten. Men gärna en pulka med lite ryggstöd, annars blir det svårt att hålla balansen i alla kläder.

*Nya leksaker till badkaret.

Det var nog allt. Annars tycker jag väldigt mycket om Bamse, Pippi Långstrump och Musse Pigg.



Hundar som man tvättar i badet, då försvinner fläckarna och de kommer tillbaka när hunden blir torr igen.


Det här behöver jag för att öva mig på fisket så jag kan vinna över morfar på tävlingar sen!

Som sagt, väldigt häftig!
Dessutom så pass lätt att jag själv orkar dra den och mina fötter kan inte fastna under när jag åker i backen..
Alla bilder är tagna från http://www.hiko.se/  , de har billiga och väldigt bra leksaker!



Många kramar till tomten från Lilja Maria Sommansson!


1 kommentar:

  1. Jag kommer inte ihåg det men på nåt sätt fick jag en känsla av att den kändes som nåt som sitter på kontor/sjukhus etc..Trots att det är väldigt fint så klickade vi inte riktigt ihop =) Och efter vad du skrev så nej tack =)

    SvaraRadera