7 nov. 2010

*Lilja kör längder...

.
Lilja badar och jag sitter med datorn i knät på toalocket. Det skvätter vatten hit o dit. Sassant dricker badvatten ur en gammal vällingflasklock. Tiig åker kana rakt ner i vattnet och Lilja simmar några längder i vad hon verkar tro vara en låång bassäng.

- Ditåt mamma, simma ditåt!
Så vänder hon om på ena kortsidan och tar några kraftiga simtag (ungefär ett) och plötsligt är hon på andra sidan bassängen igen. Lika snabbt vänder hon om, gör en volt under vattnet och kör några längder till... eller?

Haha, hon har fantasi i allafall!

Den gågna helgen har verkligen varit slapp och slö. Jag har legat på soffan undet täcket. Thats it! Typ.
Igår såg jag ca 79 avsnitt av Will & Grace. Kanalen 4 komedi kör nåt maraton under gårdagen, inatt och idag. Nu verkar det vara slut =(  Jag tror klockan hann bli 2 halv 3 innan jag somnade ifrån tv:n, i soffan. Vaknade klockan 10 av att larne kommer upp och säger att Lilja vaknat. Happ, där försvann min braiga plan med att väcka henne tidigt!

Ikväll ska jag duscha och göra naglarna. Då kanske jag känner mig lite piggare. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar