19 jan. 2011

* Boktips!

.
Jag vet inte vad jag ska säga. Det är liksom svårt att med ord beskriva en bok som innehåller allt.
Det var längesen jag plöjde igenom en bok med sådan spänning.

Jag har svårt att hitta en bok/författare som jag gillar och när jag gör det så vill jag läsa allt från denna. Nu är jag såld på "Lars Kepler" och boken hypnotisören.

Har ni inte redan läst den så GÖR det! De första 2-3 kapitlena var lite tråkiga, ni vet när man ska lära känna karaktärerna. Men sen ökar den snabbt i spänningen men många olika twist n turns.

Makalöst bra!

2 kommentarer:

  1. ja visst var den bra! jag vart tvungen att fixa paganinikontraktet direkt och den var lika bra :) nästan. nu väntar jg bara att den tredje boken ska komma.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med,helt klart den bästa boken!Har du läst något fler som Lars Kepler skrivit?Jag tror jag måste beställa fler böcker av dem =)

    SvaraRadera