18 jan. 2011

*Mirakelpiller..!

.
De där superduperpillrena som jag brukar äta heter L-Argiplex och finns att köpa i vanlig hälsokostaffär.
Jag började äta dom för att få igång lusten, lusten för intimitet. Men fann att de är så mycket bättre än så.
För mig tar det ungefär 2-3 dagar innan jag känner av något. 5 st hemskt stora kapslar ska sväljas varje dag, jag brukar ta 2 till lunch och 3 till middag, för annars blir jag mätt på bara dom. Efter några dagar kan man trappa ner dosen till 3 (kanske).

Vad känner jag då?
Förutom att lusten får sig en kick så blir jag väldigt, väldigt kär i min man och känner jag mycket mer kärlek överhuvudtaget. Kärlek till Lilja, till hemmet, till mig själv och till livet. Jag får mer energi och därav blir jag mycket gladare.
Det är helt otroligt vilka mirakelpiller det är.
Jag har tidigare provat rosenrot och sånt, men inget kommer i närheten.

Nackdelen är att de kostar en hel del. ca 250 :- för 100 kapslar, vilket innebär ungefär 20 dagar beroende på hur man doserar. Men jag tycker det är värt det.
Inga andra biverkningar förutom tom plånbok har jag märkt.

Vad är L-Argiplex?

L-Argiplex är hjälpmedel för sexuell lust och funktion, samt för allmänt välbefinnande. L-Argiplex innehåller bland annat L-arginin som bildar kväveoxid vilket:
•Påverkar lustcentrum i hjärnan
•Stimulerar erektion hos kvinna/man
•Förhöjer den sexuella njutningen
•Vidgar blodkärlen
•Verkar uppiggande med ökad glädje och ork
•Optimal sammansättning

Om du vill läsa mer kan du kolla in här.

Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa lite, sen ska jag o älsklingen spela tv-spel.

Ps. Jag ska tipsa om både bok o spel imorgon!..Ds


3 kommentarer:

  1. Har funderat länge på att prova dessa mirakelpiller och efter det du skrivit nu så måste jag ju bara få tummen ur och köpa dom! :)
    Vart köper du dom?

    SvaraRadera
  2. Såg just att du skrivit vart du köper dom :)

    SvaraRadera
  3. oj! måste testa. snart, har köpstopp ett tag till :P

    SvaraRadera