24 jan. 2011

*Frippan..

.
Nu vill jag ändra. Byta totalt. Jag är less.
Jag håller på att spara ut håret, och jag har gjort det riktigt bra faktiskt. Än har jag ju inte klippt av det!
Men nu har jag kommit till en punkt då jag är så sabla less på att se ut såhär. Jag vill ha lockar, stort yvigt och okontrollerat hår. Jag vill inte ha aprakt, jag trivs verkligen inte i det. Känner mig som en gammal skurmopp eller nåt.
Jag trivs allra bäst i kort och megaspret eller yviga lockar. Det ena kräver att jag klipper och det andra kräver att jag fortsätter spara... Vad gör man då?
Icket att jag klipper av mig nu när jag varit så duktig på att spara. Men det känns som en evighet tills jag kan locka det.

Jag funderar på att konsultera med frissan imorgon. Kanske hon har ideér och kan peppa mig i hårsparandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar