23 jan. 2011

*Galenskaper...

.
Jag blir så jävulskt less! Dessa förbenade bacillusker.
Nu är Lilja sjuk, igen! Jag bör ju inte vara förvånad, hon har ju varit på dagis i en hel vecka... Det är inte många gånger hon gått hel vecka under höstterminen.
Nu har vi bestämt att så länge jag är arb.lös så får hon bara vara 3, max 4 dagar på dagis. Uppenbarligen så fixar hon inte alla baciller som finns där. Man har ju inte råd att ha henne på dagis om hon ska bli sjuk hela tiden.

Klockan är nu strax efter 3 och snuttan har inte somnat än. Enoenhalv timme i sängen, men hon hostar och snorar så mycket att hon inte kommer till ro riktigt. Tänk om man kunde byta med henne.
Jag hoppas hon hinner bli lite fräschare till tisdag, för då ska hon nämligen sova på nattdagis. SOM hon längtar. Hon surrar och surrar.. Jag kan ju inte vabba när jag jobbar så lite ändå. Så det blir på Larnes lott isåfall, och han har ju sjäv varit sjukskriven i 10 dar nyss. Säkert inte poppis för han att vara hemma mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar