15 jan. 2011

*Godmorogn!

.
Ok, vi vet ju alla att fröken  Malla kan vara lite lagom knasig ibland. Men att hon är så pass tokig att hon kollar in på min blogg med drygt 30 olika ipnummer trodde jag inte.
Vad ska jag annars tro när det endast är hon som svarat på frågan om ni fortfarande är kvar och ändå över 30 unika besökare?

Men jag är glad att du är kvar iaf! Tack för det!

NU ska jag strax hoppa i duschen och försöka göra mig till människa. Håret är sisådär snyggt efter tågresan. Lite risigt kan man kalla det!
Sen ska jag snabbt in till stan för att kolla gardiner och Larne tänkte klippa sig. Lilja ska till mormorn och vi stora barn ska honna med en öl innan vi sätter oss på bussen till hockeyn.
Lule-färjestad idag. Jag ska stå där och låtsas vara lite intresserad!

Tjohoo! Party hos oss senare!

2 kommentarer:

  1. Haha :D Ok, nog är jag lite lagomt knasig men 30 ggr var jag faktikt inte in ;)
    Det var nog bara för jobbigt för övriga 29 att skriva "hej"...det tar på krafterna :)

    USCH vad kallt det är idag!

    SvaraRadera
  2. Trodde inte jag behövde skriva att jag läser men ok...JAG!

    SvaraRadera