16 jan. 2011

*En make flera maker?

.
Galen kväll igår.
Dagen började med en öl i stan vid tvåtiden sen iväg till Lule för att se hockey. Det var väl sådär. Det är inte så spännande när man inte ser pucken för att man r halvblind, trots glasögon. Nåja, ölen smakade iaf!

Mera öl blev det då vi lyckades skrapa ihop några glada sångfåglar för en LIPS fest. Alltid lika roligt! Massa alkohol i massa glas och massa skratt. Utgång på challenge och lite dans. Jag hade faktist riktigt roligt, pratade med massa roligt folk och gick igenom lite gamla minnen.
Jag o älskling höll på att börja bråka pga av ett (så här i efterhand roligt) missförstånd. Han var irri på mig för att jag inte ville pussa han då han jag tyckte han kysstes för löst. Sanningen var att jag tyckte han luktade LÖK, så det var ett big no no. Men, innan bråket utlöstes så lyckades kommunikationen klicka och han hörde vad jag sa. Haha, ibland blir det tokigt när musiken är hög så man inget hör..
Idag kan vi pussas igen!

Förutom en rolig kväll med sång, dans och skratt. Så fick jag mig inte bara en utan två! nya äkta män..En gick tillomed ner på knä och jag fick en ring.. Det ni!
Så nu har jag 3 st, det gör liksom att det vardagliga livet blir liite roligare.

När jag har lyckats leta reda på kamerasladden så ska jag tömma kameran också. Det var ju läängesen.
Men nu ska jag ligga soffan en stund!


Toodiloo! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar