17 jan. 2011

*Morrn morrn..

.
Idag är en sån där dag då jag vill en massa men orkar väldigt lite.
Jag känner mig konstigt nog på städhumör, men är samtidigt fruktansvärt trött och lat. Jag skulle behöva byta gardiner i köket och gör jag det så brukar som städning komma på köpet.

Men just nu kokar jag kaffe och har precis börjat med lunchen. Lilja ville ha makkajooner (ovanligt, nää) men jag hittade inget roligt att äta till. Så nu blir det pommes och bullens. Det var längesen kan jag lova. Jag som nästan levde på bullens tidigare, men så blev dom dåliga och jag la av med det beroendet. Nu är jag beredd att prova igen, smakar det illa så får jag dränka korvarna i ketchup och bea. Mycket enkelt!

Lilja sitter i sitt rum och lyssnar på pippi och stökar ner. Jag förstår inte hur snabbt en sån liten en kan dra fram alla leksaker på en gång..

Ojdå, kaffevattnet kokar...   c ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar