22 jan. 2011

*Vårrusning..?

.
Sitter här i soffan, nästan precist klivit upp ur sängen och håret på sné. Det gick bra att jobba inatt, fastän jag var trött. Nu väntar jag på att Lilja ska vakna så jag får träffa henne innan jag far tillbaka på jobbet.
Hon har blivit förkyld igen, hostar och snorar som bara den. Men än så länge är hon vid gott mod.

Idag slog det mig, det är snart februari. Feb, är ju en superkort månad och sen är det mars. Innn vi vet ordeet av så är det april. April..vår..mmm..
Jag har en märklig känsla i kroppen. En sån där allt kommer att lösa sig känsla. Lite vårkänslor tror jag minsann att det är. Livet är inte så jobbigt, veckorna går fort och jag har en underbar man och den bästa lilla ängel till dotter man kan tänka sig.

I have it all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar