21 jan. 2011

*Det blir inte alltid som man tänkt sig..

.
Helgen planerad, skönt!
Idag, fredag slutar Larne redan klockan 16. Sen är han ledig hela helgen. Planen för kvällen är att gå över och busa med grannfrun. eller närmare bestämt busa med grannbarnen och spela lite wii.
Lördag kommer Linn och Ricke hit. Det var en evighet sen. Äta lite mat, spela lite spel och ta igen lite skitsnack som vi missat. Om vädret tillåter har älskling planerat att prova sina nya slalomskidor på valls.

FAIL!!!

Vad tror ni händer? Jo, lilla jag ska jobba fre och lör natt.... Missförstå mig inte, jag är superglad av att få fara och jobba. Det var längesen. Men varje gång vi planerat något så åker jag på att jobba. Hur kommer det sig?
Nu har jag inte jobbat på några veckor, och så fort vi planerar 1 dag med främmande så skiter det sig.
Nåja, jag tar gladeligen emot jobb, speciellt natt. Ska bli så skoj! Jag är mer än less att bara vara hemma, bara vara mamma. Trots att det är det bästa jobbet som finns så finns det även gränser för hur mycket man orkar med.

Snart ska jag gå iväg och hämta lillan på dagis, ssen blire lite lunch och vila för båda flickorna Sommansson.
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar