20 jan. 2011

*Stenar stenar stenar..

.
Japp, det är vad jag har i min mage! Eller för att vara mer anatomiskt korrekt så ahr jag stenar i gallan. Inte alls oväntat besked. Det visste jag ju redan, men fick det konstaterat med hjälp av ultraljud imorse. Tillomed jag såg grushögen på den lilla skärmen.
Så nu väntar operation för att få bort det. Ska bli sååå skönt att kunna äta vad jag vill, hur jag vill och hur mycket jag vill!
2 av mina passioner här i livet är choklad och bacon, men det får jag ont av så det är big no no, men OM jag äter ändå så måste jag vara försiktig och inte äta så mycket. Hur kul är det ens att snåla med choklad? Varje gång jag bakar, så bakar jag med choklad. Finns liksom inget alternativ!
Men men, livet kanske blir annorlunda efter op. Jag hoppas det!

Nu är det dags att krypa i säng med älskade!

1 kommentar:

  1. Jo den blev riktigt god!
    Men vitlöksälskare som jag är så kan man ta massor mer med vitlök samt krydda lite extra.Men då vill jag ha mkt smak i min mat så det är väl en smaksak =)

    Vad skönt att du äntligen får operera.Förstår att det är tärande att inte få äta det man gillar!Lycka till!

    SvaraRadera