20 jan. 2011

*Godmorgon mina sköna..

.
Jag hade fel, jag ska inte alls röntga magen. Det blir ultraljud istället. Det känns mycket mycket bra. Jag tycker inte om röntgen, alls. Har gjort det alldeles för många gånger, är less.

Hungrig är jag och törstig. Just bara för att jag inte får. Inget kaffe såhär på morgon, hur ska den här dagen sluta egentligen? JAg börjar redan utveckla huvudvärk och abstinens.

- 20 grader ute, men jag måste gå från päs hem till deepwiik. Känns långt och kallt. Jag försöker flirta med syster som är i stan runt då, men eftersom jag inte vet hur lång tid det tar så är det svårt att bestämma. Det som är spännande med att vara på lassa är ju tiden. Antingen tar det en kvart eller så sitter man kvar och väntar på att få komma in efter 2 timmar.. Man kan aldrig veta.

Nää, en rök och iväg strax då.
Skrivs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar