6 feb. 2011

*ALLA hemma!

.
Idag har vi äntligen träffats, jag o min man. Det är otroligt vad lite man kan se av den man faktiskt lever tillsammans med. De senaste veckorna har det inte alls blivit många dagar eller kvällar tillsammans. På sin höjd någon enstak timme per dag som tillbringats genom nyttogrejer som att handla osv.

Idag har vi varit hemma, allihopa!

Som Lilja sa tidigare..
L: Mamma jobbar snart?
- Nä, mamma ska inte jobba.
L: Pappa jobba sen?
- Nä pappa ska inte heller jobba.
L: lilja dagis sen?
- Nä, inget dagis idag. Idag ska Lilja vara hemma..
L: Jaaaaa, ALLA hemma!!

Nu ska vi ta tillvara på våran gemensamma kväll. Larne är och hämtar chilikyckling från G. Dragon. Chips o dipp o cola är inhandlat och en film i soffan planerad.
Här blir det fredag/lördag/söndagsmyyyyys!!

2 kommentarer:

  1. Moster Ida6/2/11 20:58

    Gillas!

    SvaraRadera
  2. Nej du missade jävvlat åssit!
    Var mycket folk men jag var inte i form ute på krogen..För nykter skulle jag tro.
    Hoppas det är bättre ute till helgen =)

    Är bara ett vanligt jobb i en "affär",mer än så kan jag väl inte säga.Extrajobb nu med möjlighet till mer lite senare i framtiden.Jag tar allt jag bara får =)

    SvaraRadera