2 feb. 2011

*Dra täcket över huvvet!

.
Nä fyfan. Idag vill jag bara gömma mig. Vill ligga i sängen och se serier utan mer ansträngning än möjligtvis en kisspaus då och då.
Jag mår så illa, såå illa! Det känns som att jag ska kräkas vid varje rörelse och ständig halsbränna. Magen är svullen och det känns som att gallan är på väg ut genom bukväggen. Fifan!
Idag är som sagt ingen bra dag! Jag vet inte vad jag ska hitta på för smaklös och gallvänlig mat idag. Ingen risgrynsgröt hemma. Usch bläää!



Bara för att demonstrera den svullna magen. Man kan
lätt tro att jag e preggo, men så är inte fallet..
Just nu känns det som att brösten ligger på magen.
Haha, tragiskt!

1 kommentar:

  1. Men oj, tänkte vad tusan har jag nu missat! Såg magbilden det första jag gjorde så jag trodde att du var gravid. Men varför blir du så svullen?? :(

    SvaraRadera