2 feb. 2011

*Nä, vettefan..

.
Ja en sån dag!
Det blev en snabb middag, uppvärmda rester från gårdagen. Men eftersom det var så mycket vitlök och kryddor i den stekta köttfärsen så vågade jag bara äta lite lite. Lika bra det, för jag mådde bara illa.
Sen dess har jag legat i soffan. När jag sitter/ligger still mår jag prima. Men när jag måste upp och röra på mig så känns det som om hela magen gör ett skutt och är på väg upp. Därför har lillan fått se film, hela kvällen.

Robban kom förbi en stund. Så vi har legat och sett solsidan, nästa avsnitt. Så jäkla bra serie! Problemet med att skratta är att magen guppar..och då kan ni ju förstå hur jag mådde sen. Illa!

Jag hoppas verkligen att det här går över tills imorgon, för då väntas lunch med chefen och sen arbete i 8 timmar. Det blir mycket rörelser och böjande upp och ner under ett arbetspass.
Undrar om man kan få sitta still på en stol och ändå få betalt?

Det värsta är att jag inte hinner på apoteket innan jobbet imorgon heller. Jag måste ju köpa något för illamåendet. Men med min tur så finns det inget jag får ta pga gallan.

Nä, nu ska jag ligga och tycka synd om mig lite till. Kanske att jag måste trösta mig själv med lite one tree hill eftersom jag inte törs äta upp mina supergoda polly som väntar i skåpet...
Typiskt!

1 kommentar:

  1. Det är jag,syrran,Sara och Sarah än så länge iaf.Blir nog inte så många fler.Ska bara sitta och dricka "lite" wiiiine =)

    Skickar lösen strax!

    Usch vad jobbigt med gallbesvär.Krya på dig!

    SvaraRadera